04 May 2011

24!!!


arggghhh, 11 April 2011 genap umur aku 24 tahun. makin lama makin tua, namun masih byk lg menda yg aku x capai sampai sekarang. contohnye keje x stabil lg, financial apatah lg, x ada apa yg aku leh banggakan pada umur aku 24 tahun ni. namun aku tetap bersyukur pada yg Maha Esa sbb masih berikan peluang utk aku b'nafas di bumi ini. aku jgk bersyukur sbb dianugerahkan sebuah family yg bahagia. nak compare dgn family yg keluarga b'pecah belah. ohhh, betapa beruntungnye aku!!!

cuma aku agak terkilan sbb x mampu lg nak menyumbang pada parents yg da byk berjasa pada aku such as bwk dorg g melancong ke, g umrah ke... mmmm... sabar la AZWA, 1 hari nanti Insyaallah ko boleh lakukan jgk >_<

pada usia 24 tahun ni kadang2 terdetik jgk rasa cemburu pada kawan2 yg dah bertunang n dah kawen. bukan cemburu sbb dorg bahagia, cume cemburu sbb aku x join group dorg gak huhu... alahai, bile la turn aku plak ye hehehe (tibe2 tuka mood gatai ;P)

apapun, pada usia 24 tahun ni aku bersyukur atas segala kurniaan Allah. disamping tu aku akan tingkatkan lg usaha so that pada usia 25 tahun nanti x de la aku nak merepek kecewa la, cemburu la (termasuk yg bab tunang n kawen tu gak hehehe ;D) alahaiiiii~~

2 comments:

anez zamri said...

wah semua datas kelihatan sedap... ;)

~wawa comey~ said...

tau xpe T_T