10 November 2011

~perfume~

wah, tetibe arini nak cite pasal perfume lak. actually kt tempat keje ada org jual perfume yg branded punye & ngan harga yg murah sbb tak kena tax. from Dubai katenye la & 100% ori hokey... so aku pon borong la 2 botol, bukan senang nak beli. kalu harga biasa di pasaran xde maknenye la aku nak beli kan. bek aku guna duit 2 beli menda len yg lg b'faedah. kalu jenis yg perfumeholic tu x pe la berabes beratus2 just nak beli sebotol perfume. aku ni idok la addicted sgt ngan perfume mahal2 ni, asal pakai perfume yg idung leh terima dah cukup.

so aku telah memilih DIOR ADDICTED 2 utkku & CALVIN KLEIN Eternity utk ehem2 ku heee...



aku try gak bau perfume lain, ada yg idung leh terima n ada yg x leh terima langsung. antara yg aku rasa sedap gak bau dia seperti NINA RICCI, Flora by GUCCI, ICANTO BLOOM.




ada perfume yg botolnye mmg cantik sgt tp bau lak x brape suke mcm MARC JACOBS DAISY.  botolnye siyes sgt cantik & unik.. pastu ada lak perfume ni yg dah released b4 aku diberanakkan lg. bapak giler dah lama, tp aku br je tau hahaha. mmg ketinggalan zaman tol la.

pasni jgn ter addicted ngan perfume mahal2 ni sudah, kang kopak aku bulan2 nak beli haha... tu je nak cite, skadar nak ada post br je ;D

No comments: